tisdag, augusti 14, 2007

Tisdagstema: Busig

Länge sedan jag hade tid med tisdagstemat. Men när jag kollade vad som var dagens tema alldeles nyss såg jag något i ögonvrån som passade som handen i handsken. Jag ger er min son, buskillen!




Några minuter innan bilden togs låg den rena tvätten nyvikt i fina högar i väntan på att få komma in i skåpen.. no more :) Bildkvaliteten är så där eftersom jag fotade med mobilen och "objektet" inte står särskilt still, riva i tvätten är ju roligare än att posera om vi säger så.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack så jättemycket, jag är ju helt ny på bloggandet - men det är roligt. Vilket litet busfrö du lyckats fånga in action. Jag gillar oskärpan, det gör att det känns ännu mer levande. :)

7:10 em  
Anonymous Anonym said...

fina högar är som gjorde för att riva ner när man är i rätt ålder :)

7:32 em  
Anonymous Anonym said...

Ja det var minsann busigt värre ;)

8:42 em  
Anonymous Anonym said...

Hahaha vilken goding :) Kram/Emma

9:35 em  
Blogger vinklar o vrår said...

hihi, vilket litet busfrö! ;)

11:23 em  
Anonymous Anonym said...

Alltid härligt o se sådana små busfrö :)

2:48 em  
Anonymous Anonym said...

Klart du ska testa, den är jättegod :)

3:43 em  
Anonymous Anonym said...

Ja det va en liten busunge verkligen :) Men roligt verkar han ha iallafall!

9:43 em  
Anonymous Anonym said...

Hehe, bar är helt underbara. Och jättebusiga! ;-) Lätt att välja bilder till ett sådant tema.. *ler*

7:35 fm  
Anonymous Anonym said...

Tack för din kommentar hos mig! Han ser onekligen busig ut, din lilla kille. :-p

1:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home